Kebaikan Pegang Tangan Pasangan

ditaip Zana Mn jam 3:33 PM

Tips Suami Isteri

Wahh sweetnyaa dah 10 tahun kahwin pun
suami masih pegang tangan bila berjalan. Memang idaman isteri nak suami romantik tapi ada juga yang malu bila suami cuba
pegang tangan habis kena tepis. kiki

Sebenarnya pegang tangan ni bukan je boleh eratkan hubungan suami isteri
tapi boleh juga hilangkan stress dan buat jiwa tenang. Lebih menarik dah ada kajian yang terbukti pegang tangan memang bagus untuk jantung kita, So, bila jiwa tenang dan tak stress boleh elak macam-macam penyakit bila dah tua nanti.

Jangan lerr time bercinta je sibuk nak pegang tangan bila dah kahwin anak jadi alasan. Ye, betul. Memang susah sikit bila dah ada anak lagi plak bila anak rapat dengan ayah dia tak bagi mama pegang ayah, cewah tiba-tiba citer pengalaman sendiri. Tapi pandai-pandai la curi kesempatan ok, jangan la langsung tak nak pegang tangan pasangan

Berpegangan tangan dengan pasangan bukan bermakna kita lemah, tidak bebas dan suka bergantung pada orang lain tapi lebih kepada menghargai dan menjaga hubungan yang dibina supaya terus kekal bersama.

lepas ni kena banyak kan pegang tangan pasangan ye.. Sayang kena tunjuk jangan sorok-sorok. gituu







Dah habis baca ke? Jangan lupa tinggal komen ◕‿◕



1 komen:

Zana Mn on 12:27 AM said...

Wahh sweetnyaa dah 10 tahun kahwin pun
suami masih pegang tangan bila berjalan. Memang idaman

Read more: http://www.formulapikatsuami.com/2017/08/kebaikan-pegang-tangan-pasangan.html#ixzz4oi3nwA6D

:a :b :c :d :e :f

Post a Comment

 

Copyright © 2017 Formula Pikat Suami | Hannah Marketing (002548446-P). All rights reserved | Sign in, Design